The Golden Globe Awards

publicerat: 2012-01-17 @ 07:01:12

Hade planerat att lägg ut mina bilder från Golden Globe nu men verkar inte som datron vill detta..!
Ni får nöja er med två bilder så länge, det tar cirka 5min om inte mer för en bild att laddas upp så jag orkar inte med detta men se det positivt nu hinner jag gå igenom fler bilder som jag kan lägga upp :) Har ca 20 klara som jag ska lägga upp men det kan nog bli några till..

Idag var vi till Universial studio och det var grymt kul men tyvärr fick vi inte se Wisteria Lane, pga av att de filmade där just nu.. Lite tråkigt men men! Fick endel kort och massa minnen ändå :) Var riktigt roligt att se hur scen med sprängade bilar kan se så enkel och rolig ut, fick en bra lite filmsnutt på hur det kan gå till men med den hastighet som det tar att ladda upp bilder tänker jag inte ens prova att ladda upp filmen..


Charlize Theron




Clarie Danes




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0