New York New york

publicerat: 2012-01-03 @ 00:54:27

Denna dag forsatte i lite samma spår som gårdagen, lugnt och stilla men ändå effektiv har både hunnit med job och att städa undan lite mer, jag kör små etapper varje dag så att jag kan ta det lugnt i i veckan och till helgen.
Känner att jag någon gång under helgen vill åka in till NYC en sista gång och bara strosa runt och göra något som jag inte kan komma på just nu..

Fastnade nog ett par timmar framför Google och en massa bilder på Los Angeles och vad man kan göra där, kan inte helt förstå att jag faktiskt ska få uppleva detta dessutom ska jag får göra det tillsammans med min mamma, helt underbart! Har lite samma känsla nu som jag hade precis innan jag åkte till USA för närmare ett år sedan, vet inte om man helt kan beskriva den, det är något som måste upplevas helt enkelt.


New york  New York














Postat av: Mamma

Det var snällt sagt av dig och jag hoppas resan blir som du tänkt dig. Snygga bilder, särskilt den där man ser Central Park. Ha det

2012-01-03 @ 12:38:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0