In LA

publicerat: 2012-01-13 @ 16:39:34
Sitter på hotellrummet just nu och ska snart ner och äta lite frukost, sedan blir det Santa Monica beach

Har haft underbara dagar hittills här i LA och sett en massa stjärnor(dem som är i gatan) hittade även min egna stjärna haha :) Men jag har också sett en "riktig" stjärna nämligen George Clooney, fick kort på honom men satt i en buss så det bleb inte det bästa men man kan se att det är han.. Har också varit i Bervely Hills och shit, där skulle jag mer än gärna bo, så stora och fina hus! Tyvärr fick vi inte se någon känd person när vi åkte runt där men väl husen till en rad av dem.



Min egna stjärna som jag hittade





En av alla stjärnor jag tagit kort på..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0