-12

publicerat: 2012-01-04 @ 15:39:44
Burr!
Idag var det riktigt kallt ute, hela -12 celsius, verkar som att vintern verkligen kommit nu. Igår såg vi till och med lite snö men det var högst ett par flingor men ändå! Hoppas att det håller sig borta fram till nästa tisdag, då för det snöa bäst det vill. Frida om du läser detta, för din skull hoppas jag att det inte kommer någon snö alls men hoppas du förstår hur jag menar.. :)

Ska fortsätta att plocka här lite känns som att jag inte gör något annat, men får nog kanske sluta att flytta om saker och låta det vara som det är.


Nu är det desutom bara sex dagar kvar tills det bär av och vi åker till Los Angeles



Postat av: Frida

haha vad söt du är, jag förstår vad du emnar ;) jag längtar dock lite efter snö eftersom jag inte sett skymten av sveriges vinter i år... så det skulle inte göra så mycket om det kom snö faktiskt :)

2012-01-04 @ 19:51:56
URL: http://fridaengslatt.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0