UN

publicerat: 2012-02-23 @ 09:04:09

Började dagen med en promenad, var lite kallt i början med när man väl fått upp värmen var det riktigt skönt, var bara jag och några hundägare i övrigt sov nästan hela samhället.. Precis innan jag gick ut laddade jag ner appen Runkeeper, verkar väldigt bra men den funkade sådär idag för enligt den ska jag ha gått 24km på 35minuter, jag måste ha gått väldigt fort utan ens ha märkt det haha

Måste säga att det känns extra bra nu i efterhand när både promenaden och frukosten är avklarad nu blir det att göra massa annat onödigt innan det blir jobb.

image description
Blev en äkta grötfrukost med te i min "lilla" mugg från FN, kan man få en bättre start på dagen? :)

Ett litet tips angående gröt, gör den i mikron!
1dl havregryn, 2dl vatten och så in i mikron på ca 2minuter sedan är det bara att börja njuta :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0