Torka

publicerat: 2012-02-16 @ 22:04:43
Har haft lite blggtorka nu det senaste får jag erkänna.

Vet inte helt o hållet vad jag vill skriva om här längre, till saningen hör att det inte händer lika mycket i mitt liv nu som det gjorde under min tid i USA. Tips och idéer på vad jag kan ta upp tas gärna emot :)

I helgen fick vi besök av två släktingar, visade dem lite kort från mitt år och jag fick även en lite present utav dem, en otroligt fint halsband med frihetsgudinnan, kan det bli bättre? :) Kommer en bild på det imorgon.

På söndag har jag varit hemma i Sverige i två veckor, det gick väldigt fort får jag erkänna!


Men som sagt säg gärna till om ni vill läsa om något speciellt, för jag vill nog helst inte lägga ner bloggen..


Xoxo
Rebecka
Postat av: Elin

Skriv bara vad du gör om dagarna. Spelar ingen roll om du är i USA eller hemma=) Sen är du så bra på att fotografera med, så släng upp några bilder på snön där hemma;) hehe

2012-02-17 @ 11:44:25
URL: http://m8nsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0