Svullo

publicerat: 2012-02-26 @ 20:48:33
A denna dag var en riktig skitdag elle ja, jobbade ju nästan större delen utav den pch jobbet i sig gick bra och dagen gick ovanligt fort Men...

Har väldigt stora fördelar med mitt jobb då all nyttig och bra mat finns där men på samma gång finn all onyttig mat och en massa goda kakaor som bara skriker efter en, ni förstår att jag jobbar på en restaurang eller hur..? Tror ni det var den nyttiga eller onyttiga maten fick mig att falla för deras frestelse?

Japp det blev en kaka efter maten, åt också en massa kolhydrater, mycket mer än vad jag borde sedan kunde jag ju lika gärna fortsätta så det blev ett litet glas med läsk också. Jaja får ta nya tag imorgon och har nu insett att det är antingen eller för mig jag kan inte "bara ta ett bitt" av den där goda kakan för då är jag körd!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0