Skoor

publicerat: 2012-02-29 @ 19:05:52
Har bestämt mig för en sak, nästa månad eller om två ska jag köpa mig ett par nya löparskor, frågan är bara vad för märke ska man välja?? 

Vad använder ni er av för märke och vad tycker ni om dem?
Har ett par Nike nu och trivs bra med dem men funderar på att prova ett par asics nu kanske hmm..

Förutom lite jobb idag blev det en joggingtur, 5km på30min, känns nästan för bra att tro det så måste prova samma runda imorgon eller övermorgon, klarar jag samma sträcka på samma tid två gåmnger kan jag nog tro på det haha :)



Har kollat in dessa lite, vad tror ni? :)

Postat av: Sofia - ett bättre du

Jag är helt såld på Nikes löparskor (alla deras träningskläder för övrigt). Är lite sugen själv på ett par Nike Free (löparvariant) som är en mer lättviktssko. Annars är ett tips att gå till löplabbet eller en välsorterad sportaffär där de kan hjälpa till att prova ut en sko som passar just din fot och ditt löpsteg.

2012-03-01 @ 08:44:54
URL: http://ettbattredu.se/blogg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0