Scary

publicerat: 2012-02-27 @ 08:26:00

Är lite nervös nu faktiskt, ska snart in och klippa mig..

Är ju inget direkt att vara nervös för men kommer inte att få ha min "vanliga" frisörska idag, hon har tydligen fått barn under tiden som jag var borta så får gå till en ny men blir ändå på samma salong. Tycker det är svårt det där med frisörer, att hitta någon man verkligen känner "yes this is it"

Ska ju som tur är bara toppa mig, minsta möjliga får tas bort så kan väl inte gå allt för fel haha :)

Postat av: Viola Stark

Åh, är precis likadan som du. HATAR att gå till frisören... Haha



Hoppas att det blir lite resultat under dessa 30 dagar men framförallt hoppas jag på att skapa nya vanor. :)

2012-02-27 @ 21:51:47
URL: http://violastark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0