Nöjd.se

publicerat: 2012-02-27 @ 15:46:30

Sensation! Mina damer och herrar jag är för första gången 100% nöjd med min klippning och har varit det sen jag gick ut från salongen, ja detta hör inte till vanligheterna.. Det brukar ta en till två dagar innnan jag känner mig helt nöjd och har vant mig vid håret dett även om jag bara topppat mig.

Efter klippningen gick jag på jakt efter ett par nya hörlurar och det fick bli ett par som man har runt öronen vad dem nu kallas. De sitter och känns bra så får hoppas att det för bli så, hoppas också på att dem kommer hålla bättre än vad hörlurarna som jag averkade i USA gjorde.






Inne på Clas Ohlson hade de dessa hörlurar med en liten diamant på..
Köpte dock inte dessa, tycker att nästan 400kr är lite väl mycket! Så det fick bli ett par för några hundralappar ner.


Postat av: elin

hej, har inte börjat läsa på elsas hemlighet ännu. men tror inte att du kommer bli besviken. Älskade verkligen både ettan och tvåan och tror inte att trean kommer att vara sämre :)

2012-02-27 @ 21:52:06
URL: http://elinppaulina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0