Vila

publicerat: 2011-09-29 @ 13:36:40
Idag blir det en ren och skär vilodag eller ja, inte från jobbet såklart men från träningen.

Har kommit igång riktigt bra med träningen nu, har haft ett alldeles för långt uppehåll så än så länge känns det bra och jag behöver inte tvinga mig själv till gymmet eller liknande..

Har kommit igång bra med kosten också nu är det ingen mer skräpmat för mig och det känns bra, tänkte det att om jag verkligen kan hålla mig nu tills jag åker hem kommer jag inte får så dåligt samvete om jag vräker i mig en massa godis hemma i Sverige haha! :) Men får försöka se till att det inte händer alls.


I övrigt har jag alla tre barnen hemma idag, det är någon judisk högtid så alla är lediga från skolan och mina värdbarn klagar ju inte för mycket, just nu vräker regnet ner ute så vi får se vad vi hittar på för något.


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0