Six flags

publicerat: 2011-09-20 @ 14:24:11
I lördags åkte ju jag, Setffie och Luisa till en restaurang/bar det var grymt skoj, vad jag kommer ihåg i alla fall haha, Nä så illa var det inte.
Vi dansade och drack lite drinkar men det kanske blev en eller två för mycket för min del.. Kom hem vid halv två tiden på morgonen och allt var bra och det var bestämmt att jag skulle hämta Steffie kl. 7:00 och när tror ni jag vaknar upp? Japp, kl. 7:00 jag bostavligen flög upp ur sängen och kläderna flög på i en jädra fart, som tur var hade jag lagt fram allt dagen innan så bara fläckte åkte mig allt och in i bilen och dundrade iväg till henne och när jag var framme kom hon precis ut :) Puh!  Vi hann med tåget och allt i god tid!

Tågresan till NYC gick bra men bussresan från city till Six flags, omg!
Först och främst mådde jag väl inte helt 100 men var inte den värsta baksmällan jag varit med, tur det men vet fasen inte hur den chaffören körde för det skumpade och gjorde det inte det så var det snabba inbrumsningar...

Väl framme vid Six flags tog vi första bästa attraktion vi såg och kan säga att LIserb och Gröna Lund är inget all emot detta. Var det inte lopar så var det krappa svängar ocg allt man kan tänka sig och fort gick! De hade en attraktion som såg ut som Balder, ungefär men större såklart. Jag tänkte att denna kan ju inte vara så farlig, dessutom satt man ju ner som man brukar göra i de andra så stod man upp eller så låg man på mage.. Men kan säga att denna attraktion måste nog gått minst dubbelt så fort som Balder, milda makter. Men de snabbaste attraktionen som vi åkte gick i 123km/h kollade upp Kanonen på Liseberg går som mest i 75km/h och Blader går som mest i 90km/h.

Efter lunchtid ungefär blev jag människa på riktigt men kan säga att jag åkte allt trots att huvudet inte riktigt hängde med. Det bästa av allt vara tt vi inte ens kollade efter vad för något det var vi bara ställde oss i kön till de olika sakerna, känns om att åker man dit är det allt eller inget!




Just det, de hade ju en vinbägare som gick runt på restaurangen också.. :)





Jag o Steffie framför Green lantern




Green lantern igen




Six flags











El Toror som går 20km/h fortare än Balder, men känndes mycket mer..




Six flags :)


Postat av: Veronika-au pair i New York

Yes, det lär vi göra! Ska bli riktigt kul att komma tillbaka faktiskt, förmodligen blir det om en vecka :)

2011-09-21 @ 16:02:48
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0