I'm in Miami bitch

publicerat: 2011-09-05 @ 00:36:53
Eller ja, jag var i Miami nu sitter jag i mitt rum igen hemma i North Salem och vihar fått tillbaka vi ström! Lyckan är total!


Har haft underbara dagar och det blev både som jag ätnkt mig på samma ågn inte men det vara bara till det positiva!

Först och främst känndes det verkligen inte som att man var i USA, man hade stranden tätt in på sig och massa plamer runt omkring sig trots att man bara var 2,5h ifrån NYC. På tal om det det kan vara lite farligt att somna ibland, somnade i NYC och när jag vaknade var vi redan i Miami, vad hände där egentligen haha :) Var samma på hemresan, sov hela vägen.

Vädret var bra men det regnade lite varje dag eller det vräkte ner lite regn i cikra 1timme varje dag sedan var det bra med det.. Men under dagen när det var uppehåll var det varmt och skönt :)

Ska packa ur väskan nu och lägga in bilderna på datorn, tog inte så många bilder som jag velat men har fina minnen med mig ändå, sedan kan man ju inte styra över vädret heller för det gjorde lite att jag inte kunde ta vissa kort som jag hade tänkt mig.


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0