Dregel..

publicerat: 2011-09-08 @ 01:22:21
På söndag ska jag och ett gäng tjejer in till City för att dels kolla på den årliga cermonin för att hedra all offer som omkom i terrorattacken den 11e september, men sedan ska vi också till IKEA!

Kollade lite på deras hemsida nu och jag började nästan dregla haha..
Havreflan, choklad(dock inte Marabou), jordgubbssylt! Nu till det bästa av allt de har sänkt priset på köttbullemenyn, nu kostar 10kb endast 2,99 dollar istället för 3,99 :)

Annars rullar det på med jobb här håller på att redigera några av bildern från Miami, nu när jag kollar igenom dem inser jag att jag fakttiskt inte alls tog många bilder! Men lovar att ni ska få se några i alla fall.


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0