Cheescake factory

publicerat: 2011-09-11 @ 04:02:26

Blev en härlig dag idag!

Brjade med att skypa med mamma o pappa sedan blev det lite frukost/lunch efter att ätit mina cheerios(till mamma o o pappa - det är dem vi fick gratis i Sälen som vi slängde för inte var goda men nu gillar jag dem..) hämtade jag upp Steffie och Tina så bar det iväg till mallet, där mötte vi upp tre andra tjejer. En riktig shoppingdejt haha!

Vet inte vad det var som hände men idag var det första gånge jag köpte något på Forever 21, tog mig bara 8 månader! Bra jobbat.. Fick med mig en rosa blus samt ett nagellack hem.


När vi spnderat cirka 3timmar i mallet varav nästan 1h20min i Forever21 gick vi till Cheescake factory, vi dock vänta i en timme för att få ett bord men de har ju nyss öppnat så det var ändå ok.
Maten var bra vi beställde alla från den smala menyn så allt var under 590 kalorier :) När vi väl ätit upp fick vi äntligen in menyn igen för det vi åkt dit för, Cheescake! Vilka cheescake det var, stora och med massa grädde på, jag rörde aldrig min grädde och ändå blev jag proppmätt och det fanns  så många olika sorters cheescake att välja på..
Jag tog en med snickers, men fick smaka på Steffies och den var mycket godare - penatbutter, kommer helt klart ta den nästa gång.


Gänget inne på CF




Jag o min cheescake






Har lite annorlunda kläder på mig när jag är med kompisar på helgen än när jag jobbar.. :)
När jag jobbar är håret uppsatt i en slarvig tofs och har oftast på mig "vanliga" kläder så jag inte bryr mig lika mycket om det kommer färg, lim eller något annat på dem.

Postat av: Johanna

hej vilket härligt gäng ni ser ut att vara.

Jag kollade på tv:n för någon dag sen, var 11 september med Al- Qaidas ögon, var intressant, men otäckt på samma gång.



Vilka snygga jeans du har på bilden, riktigt snygga!



Kramar

2011-09-12 @ 08:25:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0