BBQ w some fire

publicerat: 2011-09-17 @ 18:27:19

Var på en liten BBQ igår med fem andra au pairer i Bedford, det var mysigt och kul! :)

Blev mycket prat och skratt sedan avlutade vi kvällen men en liten tur till brandstationen i Bedford för lite biljard och ölhäng sådär havl 12 på natten..
Vi fick också en liten tur runt bilarna och självklart fick vi prova deras utrustning, idag varje dag man gör det här i USA haha..

Kom hem vid halv 2 tiden så tog mig en rejäl sovmorgon idag, gick inte upp fören vid 10, kommer inte riktig ihåg när jag sov så länge sist. Att få sova till halv 8 eller 8 brukar vara sovmorgon för mig men idag lyxade vi till det rejält!


Jag och Luisa vid grillen, fick han en lampa med oss där ute så vi kunde se något. Så blir om man ska grilla när det är höst :)




Det blev tacokryddade färsrullar, enligt mammas recept med pasta sallad





Jag och Steffie stod för efterätten - Chocolate chip walnut brownie från Laila Lindholms recept





The Nanny patrol
Shit vad tunga hjälmarna var, kanske också var lite för att de var något för stora för oss också..








Postat av: Mamma

Jisses vad mycket roligt och annorlunda du får vara med om. BBQ:n verkade trevlig och desserten ser jättesmarrig ut. Men att åka till brandstationen för att umgås hade jag aldrig trott var tillåtet. Ibland är USA så byråkratiskt och ibland så öppet och tillåtande.

Kram

2011-09-17 @ 19:51:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0