15sek

publicerat: 2011-09-12 @ 13:20:26
Hade en jättehärlig och fin dag igår.

Var en fin cermoni de hade för att hedrea de omkomna från 9/11, men korten jag tog blev inte så bra för vi stod för nära storbildsskärmen så får se om jag lägger upp dem men har i alla fall sett Barack Obama, Geroge W Bush och Michel Bloomberg på en storbildsskärm så ett steg närare verkligeheten..


Men här kommer en bild från gårdagen i alla fall


Mina och Steffies 15sek of fame på Times Square!

Men vi kommer nog göra det igen för vi blev inte jättenöjda med bilden och vi hann inte med att få en bild på oss själva och skärmen för de sa att det skulle ta 5min innan den kom upp men det tog ca 2min så vi fick lite smått panik där.. Sedan missuppfatade vi det lite när det sotd att man skulle fylla i namn o stad för man skulle också fylla i e-post så trodde att det kommer ju inte synas ändå.. Men men inte varje dag man ser sig själv sådär :)


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Kul och jag tycker ni blev jättebra. Det måste ha varit ovanligt många som såg er eftersom det var 9/11 och säkert fler människor ute.

Hoppas köttbullarna på IKEA var goda.

Ha det,

2011-09-12 @ 13:52:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0