Utelämnad!

publicerat: 2011-10-08 @ 02:19:33

Idag hade barnen bara halvdag i skolan, anledningen är för att det är en helgdag på måndag, inte för att jag får det att gå ihop men ändå. Hade det varit en helgdag igår hade jag självklart förstått om det var ledigt från skolan idag men men..

Vi hade en underbar eftermiddaag och den spenderas utomhus i härligt höstväder!

Förutom att de cyklade, hade en playdate med kusinen så hann vi också att spela lite kubb och de provade deras nya rollerskates på asfalt för första gången, de har åkt på verandan innan för att få in känslan för hur det är.
Får erkänna att de gjorde bättre ifrån sig än vad jag trodde för det är alltid lite svårare på asfalt än ett slätt underlag som en veranda.

I helgen är jag helt utelämnad till mig själv haha, är inte så illa som det låter men Steffie och ca 7 andra tjejer åker till Niagarafallen.. Men kommer har bestämmt mig för att ha en skön hemmadag imorgon, ska ta mig ner till sjön lite och ta några kort tro jag sedan ska jag också försöka mig på att jogga/springa närmare 1mil, får se hur det går :)


Kanske kommer att gå på bio imorgon också men får se, skulle gärna vilja se "The help" så varför inte imorgon..


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0