Scandinavian butik

publicerat: 2011-10-12 @ 14:38:11
Måste verkligen rekommendera denna butik och deras hemsida för alla, men speciellt för alla au pairer!
Det är som att komma in i himmelriket, de har ett såå stort utbud av alla de saker som man saknar ifrån hemma, godis, mat, saker för att baka så som ex. svenskt vaniljsocker eller lite müsli från Axa kanske.. :)

Jag fick mitt paket från dem igår, väldigt snabbt och bra så nu har jag iprincip allt för den svenska middagen som vankas nästa helg. Köpte också ett paket med marsipanbröd till mig själv och kan väl säga att de tog slut väldigt fort haha :)

För alla au pairer som bor på västkusten kan man ju handla i deras onlineshop men annars har de en butik i Norwalk, CT. Hade jag vetat om detta tidiagre hade jag åkt dit men nu får jag se..


http://www.scandinavianbutik.com/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0