City

publicerat: 2011-10-15 @ 14:49:00

om cirka 45min börjar jag jobba men jobbar bara ett par timmar idag sedan bär det av mot tåget och NYC  :)

Ska ju möta upp Maria det är samma tjej som jag skrivit om tidigare men då har jag skrivit Ida..
Men hennes namn är Maria och inget annat,  vi kommer troligtvis att åka till IKEA och jag kommer nog gå loss på lite godis där för just nu har jag ett väldigt stort sug på lösgodis!

I och för sig så finns det ju inte lösgodis på IKEA men de har ju lite svenskt godia i alla fall, så får nöja mig med det.

Mamma o pappa, ni behöver inte skicka eller ta med er lösgodis i december, jag har bestämmt mig för att hålla på det ända till jag kommer hem så jag riktigt kan njuta av allt då :)


Nä nu måste jag byta om och fixa mig lite


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Ok, ordern är uppfattad:)

Du är duktig som håller igen på godis, kakor och läsk. Det finns inget bra med att äta sådant egentligen.

Ha det så kul i NYC, kram

2011-10-15 @ 16:05:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0