Secret Santa

publicerat: 2011-11-20 @ 17:17:38

Jag och tjejerna har bestämmt att vi ska göra secret santa med varandra.

Vi lottade ut varandras namn samt två bokstäver till oss var och en färg, vi får inte berätta för någon vem/vad vi fått.. Både bokstäverna och färgen ska vara ingå i julklappen på något vis och vi ska göra något handgjort eller så gott det går.

Det tog ett tag för mig att komma på vad jag kunde göra men nu har jag äntligen kommit på vad det blir men vågar inte skriva ut något om det här, för vet inte om de kollar min blogg. Även om de inte kan svenska så finns ju Google translate..


Men lovar att ta kort på det jag nu kommer göra så jag kan visa det när jag nu får lov att göra det.



Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0