Black Friday

publicerat: 2011-11-25 @ 03:29:56
Då var Thanksgiving över..

Kan börja med att säga att Macy's parad var helt otrolig, så coolt att ha sett och fick många bra bilder, de kommer imorgon. Hade en perfekt plats längst fram såg perfekt och såg alla kändisar och fick endel bra kort på dem också :)


Sedan när jag kom hem var det middag med familjen och släktingar.
Var riktiigt kul! :)

Kan ju säga att Thanksgiving är såklart att man ska vaar tillsammans och se till vad man är tacksam för men också om mat, det var seriöst mat överallt och efterätterna var nästan värre än själva middagen. Som tur var blev det en lite promenad  in i mellan middagen och efterätten.

Blev ingen bild på vår kalkon då den redan var skuren o klar när den kom hit, de hade delat upp det så alla gjorde lite var och kalkonen var inte vårt ansvar..


Nu bär det snart av till Danbury och mallet för Black Friday
Har bara bestämmt mig för att kolla efter 2 saker och har dem det får jag lov att handla men inget annat..


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Ja, den paraden har jag läst om. Nu förstår jag varför folk köade. Såg Victoria Silvstedt? Jessica Simpson brukar vara med men hon är ju gravid nu. Ser fram emot bilderna.

2011-11-25 @ 17:58:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0