Planerad shopping

publicerat: 2011-05-07 @ 01:50:18
Ska ju som sagt till Woodbury imorgon, ska blir riktigt roligt :)

Det är inte tänkt att jag ska spendera allt för mycket pengar utan mest kolla in läget och se hur mycket billigare allt är, men det är lite som jag ska leta efter..

Nya träningsskor, de jag har är bra men tror jag behöver ett par som är bättre dämpade för jag för väldigt lätt ont i mina behinner nu och jag har inte ens joggat mycket denna veckan..

Blus, vill hitta en snygg blus som jag kan ha på mig när jag, Nadine och ca 200 andra au pairar ska på båt cruisen.. 

Handväska, vill ha en som jag kan ha både snett över kroppen(vad det nu heter) samt på axeln men när det kommer till handväskor är jag väldigt kräsen så får se hur det går..   



Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0