Trak

publicerat: 2011-03-08 @ 14:01:44

Na jag har inget speciellt att beratta, tyvarr!

Har rullar allt pa som vanligt forutom att jag har borjat fa lite ont i halsen men hoppas det gar over snart.

Min Gi-diet sprack va klart i helgen, skulle vilja ha en vecka men utan helgen nagon som kan ordna det tro?
Men far val borja om annu en gang men far se nar det blir kanske idag eller imorgon, far se for just nu kanner jag mig inte jattepeppad. Kanner mig allmant lite hangig och vill bara ligga i soffan o se pa film... Men dagarna brukar ju ga ganska fort sa det ar positivt i alla fall! :)


Xoxo
Rebecka

Postat av: erica

Hej

Då vet jag vem som smittat mig =) har oxå lite ont i halsen =( vi får dricka honungs te.

Krya på dig Kram =)

2011-03-08 @ 19:26:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0