Sockerbit!

publicerat: 2011-03-30 @ 00:48:00

Åå blev så glad just nu! :)

Var inne på en blogg som jag brukar läsa och fick det bästa tipset ever..
Det har precis öppnat en butik i New York city som heter "Sockerbit" och det som säljs i denna butik är inge annat än svenkt lösgodis och bara detta!

Kan ni förstå hur lycklig jag är!?

Även om jag inte äter så mycket godis så är det verkligen lösgodis som jag saknar här finns det nästan bara choklad och massa olika kakor.

Nu vet jag vart jag åka till helgen i alla fall :)

Vill du veta mer gå in på denna länken och läs :)


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Wow, förstår att lyckan är total. Snart finns nog naturgodis också. Hittade ingen länk men ska googla på det. Hoppas du får fint väder så du kan strosa runt lite också.

2011-03-30 @ 08:31:40
Postat av: Claudia

ja eller hur! :)



tack så mycket! ha en underbar dag! =)

2011-03-30 @ 11:02:50
URL: http://claudiias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0