Miami beach..?

publicerat: 2011-03-05 @ 14:00:45
Sitter och drommer mig bort lite med hjalp utav google.com :)

Drommer mig bort till Miami beach harlig sol och massa varme!

Som au pair har jag 14dagars semester, sa det galler att planera dem bra..
9 utav dessa 14dagar har jag redan sagt att jag vill ta ut i juni nar min familj kommer vill passa pa att traffa dem sa mycket jag kan i och med att jag inte sett dem pa ett tag och vet inte nar det blir nasta gang, eller ja det blir ju nar jag kommer hem vad klart... haha!

Men vad ska jag gora med de resterande dagarna?
Jo, jag har tankt att aka till Miami beach :) Eller jag vill!

For om jag aker dit nu under tiden som jag jobbar sa slipper jag ju gora det under min manad da jag kan aka runt och uppleva resten av USA.

Sa om nagon av er har tips pa bra hotell och vart man ska bo eller vart man inte ska bo i Miami beach ar jag tacksam for alla kommentarer :)


Bilderna ar fran google.com

Postat av: Mamma

Har inget bra tips på hotell men vill du ha ressällskap kan du höra av dig;)

2011-03-05 @ 21:20:28
Postat av: cicci

haha, det är faktiskt så att jag köpte mixen på IKEA, sad but true ;) var ganska gott bröd faktiskt men det är godast när man rostar det!

2011-03-06 @ 08:06:42
URL: http://ciccey.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0