Keep up the good work

publicerat: 2011-03-02 @ 14:09:46
Ar nu inne pa tredje dagen utav min GI-diet och an sa lange ar jag riktigt duktig och det gar som det ska! :)

Men sjalvklart ar det lite jobbigt in i mellan nar man ger barnen efterratt eller sa och jag tar en kopp te eller en bit skinka istallet haha.. Men men sa ar det.

Har inte stallt mig pa vagen annu sa vet inte vad siffrorna sager men jag tycker som sagt att det gar bra, och man ska ju anda inte ga etfre vad siffrorna sager sa ar kanske bra att jag inte vagt mig.

Om ett par veckor ska jag nog istallet vaga mig pa gymmet for dar kan jag vaga mig grats och da fa veta hur mycket kroppsfett, muskler med mera jag har :)


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Vad duktig och ståndaktig du är, jättebra. Själv var jag till Ica igår och de hade kupong på Mums-mums, två för 15kronor. Gick ju inte att motstå. Idag var jag på Coop och där var utförsäljning av bl.a. vissa chokladkakor pga att de ska göra nya förpackningar. 10kr/st, självklart tog jag en bunt. Attans också. Jag får låta Jörgen handla hädanefter :).

Uteslut inte kolhydraterna helt utan unna dig frukt och bär. Fortsätt också med styrketräningen så du inte förlorar muskelmassa, så kommer det att gå jättebra. Lycka till

2011-03-02 @ 16:53:45
Postat av: Jennie

Kolla bara så att creditsen räknas när du tar en online kurs, tror att de inte gjorde det nämnligen...

2011-03-07 @ 21:50:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0