Happy St Patricks day

publicerat: 2011-03-17 @ 13:18:34

Tyvarr bar jag absolut inget gront pa mig alls idag. far nog ta mig ett par grona orhangen eller sa sa att ingen kan nypa mig haha! Det ar ju St Patricks day idag och den som inte har nagot gront pa sig far man lov att nypa..

Kanns lite konstigt att de har i USA firar Irlands nationaldag men kanns mest som att de en rolig dag da alla barnen vill ha sa mycket gront pa sig som mojligt.


Ska inte fira denna dagen pa nagot speciellt satt alls, eller det blir nog bio ikvall med Nadine, ska se Red reding hood, motsatsen till gront haha! :)


Idag ar sjalvklart Empire state building gron! :)

Bilden kommer fran harifran



Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Och jag som trodde jag skulle få se en bild på dig helt grönklädd viftande med en amerikansk flagga i någon parad precis som Paivi i Hollywood fruar. En sån besvikelse ;)

Hoppas bion är bra, kram

2011-03-17 @ 17:10:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0