Vanilla bean

publicerat: 2011-06-20 @ 02:42:25
Efter att jag äntligen fick ihop mitt "pussel" åkte jag till poolen och det var riktigt skönt där för jag var nästan själv där. Tror anledningen till det var att alla var hemma och firade farsdag för vi 2:30tiden när jag kännde att det var dags att snart börja åka hemmåt så droppade det ine fler och fler familjer...

När jag kommit hem tog jag en dusch sedan åkte jag o Nadine till Mt. kisco och patserade runt lite, sedan stannade vi till på starbucks och jag provade en ny dryck idag - Vanilla bean! :)
Det var som att dricka vaniljglass men lite mer vattnig än vanlig glass men den var riktigt smarrig :)

Nu ska jag kolla igenom så att jag packat ner allt som jag ska ha med mig och sedan blir det att sova för imorgon tar jag tåget kl 8 in till city för att gå till hotellet och lämna mitt bagage och sedan bär det av till JFK och min familj!

Kommer blir så sjukt kul att få träffa dem igen! :)


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0