Utökning

publicerat: 2011-06-02 @ 03:09:23

Ja, idag fick min garderob lite utökning iform av två par shorts och två toppar :)

Hade inte med mig allt för mycket sommarkläder när jag kom hit men kan ju bero på att jag anlände i januari... Men min familj ska ta med sig lite när de kommer i slutet av juni men lite vill jag ändå köpa när jag är här.


Allt jag köpte idag kommer från Marshalls.
Köpte mig också ett par nya hörsnäckor till min ipod för de andra gick sönder under helgen, glömde skriva det men på hemvägen började dem krångla och när vi hade cirka 2timmar kvar var dem helt sönder.. Tur att det var på hemvägen i alla fall.


Trodde Aldrig att jag skulle köpa ett par ruitga shorts och dessutom känna mig nöjd med det men men..
Ska aldrig säga aldrig! :)











Nu ska jag lägga mig och läsa lite :)

P.s. Nu klockan 8 på kvällen var det 84 grader F ute, det blir cirka 28 grader Celsius D.s


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0