To fast

publicerat: 2011-06-29 @ 23:40:25
Jaha.. Då var min semester över om min familj sitter snart på flyget hem till Sverige.

Har har 9 jätteroliga och trevliga dagar men självklart gick dem alldeles för fort, men vi utnyttjade ju tiden bra i vart fall! :)

Så nu kan jag checka av ännu ett par saker som jag sett/upplevt här i USA

Wahington DC
Frihetsgudinnan
Midsommarfirande i NYC
FN:s högkvarter
Strawberry fields


Bilder kommer lite senare ikväll eller imorgon.


Måste fortsätta att packa upp allt nu, har precis lagt in det mesta utav kläderna i tvätten och tagit en skön dusch.


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Ja, då var vi tillbaka i Sverige igen. Tack för allt du visat oss o för att vi kunde vara tillsammans några dagar. Både jag o pappa hade gärna stannat längre. Har inte riktigt hunnit smälta allt ännu, det är verkligen en enorm stad med oändligt utbud. Eller som din värdmamman sa; som en candystore.

Bamsekramar från oss båda till dig

2011-06-30 @ 19:32:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0