Tänk om...

publicerat: 2011-06-08 @ 01:27:08
...jag inte åkt till USA då hade jag förhoppningsvis haft en kandidatexamen i offentlig förvaltning vilket nu mina gamla klasskompisar har.

Tänk om jag inte hade åkt till USA då hade jag aldrig lärt känna en så underbar o go tjej som Nadine som jag fått dela många roliga stunder med och hoppas på att det kommer bli fler trots att hon snart åker hem.

Tänk om jag inte åkt till USA då hade det dröjt länge innan jag fått uppleva en sådan underbar stad som New York City, om jag ens någon gång hade fått uppleva den.

Tänk om jag inte hade åkt till USA då hade jag aldrig fått lära känna min underbara o goa hostkids, samt mina underbara hostparents, hade nog heller aldrig kännt att jag lärt känna mig själv på ett helt annat sätt.


Tror jag kan göra listan lång på olika saker, kan nog vrida och vända på det hur mycket och hur länge som helst..
Känner absolut inte att jag ångrar att jag åkte iväg men självklart kommer tankar som ex. ovan lite då och då, men som ångrar mig inte och har redan planer på hur mitt liv hemma i Sverige kommer att se ut :)


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Jag tycker du var modig som åkte. Förutom att du blivit duktig på engelska o faktiskt läser en bok på engelska nästan obehindrat nu (hade du gjort det för 6 mån sedan?) är du säkert tryggare o säkrare i dig själv nu. Skolan är viktig men den hinner du med.

Kram

2011-06-08 @ 22:23:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0