Italiano

publicerat: 2011-06-18 @ 22:06:49

Blev lite jobb idag också men vi var vid poolen hela tiden så timmarna gick fort! :)
Efter att jag slutat stannade jag kvar o jobbade lite på min färg och det gick bra, men var lite mulet till och från men när solen väl var framme var det enormt varmt!

Vid 3 tiden åkte jag hem och bytte om och sedan blev det en tur till biblioteket, lämnade tillbaka en bok och lånade en ny, även denna utav Daniell Steel.

Nu ska jag duscha och byta om för snart blir jag upphämtad utav Nadine, vi samt Freya och Loreto ska på italiensk restaurang :)


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Hoppas ni hade trevligt fast på samma gång måste det varit lite sorgligt eftersom Nadine snart åker hem. Tänk vad kul om Freya o Loreto kunde komma till Tyskland el Sverige o hälsa på. Fast ni kan ju alltid skypa med varandra, lite roligare än Facebook.

Ha en bra dag,

2011-06-19 @ 09:04:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0