Cold stone

publicerat: 2011-06-11 @ 22:41:44

Idag åkte jag o Nadine till Cold Stone, en glassaffär :)

Det speciella med denna butik är att man väljer vad för glass man vill ha ex. chokladglass sedan har man en rad olika godsaker att välja bland som det sedan mixar ihop med glassen.
Ex. jag valde chokladglass samt, M&M's, Vanilla cchocholat chips som de då balnade ihop med min chokladglass så det blev en glass precis som jag ville ha den! :)

Sedan åkte vi vägen om Target för Nadine behövde köpa lite saker inför hennes resemånad och jag hittade en Carry-on väska som jag kommer att ha till Miami och när det är min tur att resa runt på västkusten...




Postat av: Kajsa Petersson

Hej hej vad spännande din blogg verkar! lär verkligen att läsa dina inlägg igen! =P Ha en kul vardag =)

2011-06-30 @ 10:37:39
URL: http://jade.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0