Coach

publicerat: 2011-06-05 @ 05:06:21
Hade en riktigt skön dag idag!

Började med att jobba fyra timmar men känndes inte riktigt som jag jobbade, vi var på poolklubben hela tiden och att bada med barnen och hänga på lekplatsen är inte så krävande och bara roligt. Sedan när familjen åkte hem stannade jag kvar och solade och läste lite, kan snart börja på den andra boken :)

När jag kom hem blev det en snabb dusch och bytte om lite fort för att möta upp Nadine, men allt gick kanske lite väl fort för råkade glömma nycklarna på köksbordet och var som vanligt duktig och låste alla dörrar. Men som tur var märkte jag detta först när jag kom hem igen vilket var vid 9:30 pm och familjen var inte hemma, visste att de var bort bjudna så kännde mig lite dum när jag ringde och frågade om de visste när de skulle komma tillbaka men min värdpappa svarade att de bara hade 2min kvar, tur! :)

Jag och Nadine åkte tur till Walmart där vi båda köpte var sin undervattenskamera, hon kommer använda sin när hon snart åker iväg på sin resemånad och jag ska använda min i Miami, vi ska nämligen boka en snorkeltur.

Efter Walmart blev det en sväng till Marshalls och Target, köpte inget på Target men blev både två par linnen och ett par skor på Walmart respektive Marshalls.


Här har ni skorna :) Ser vad det är för märke, Coach! Kan väl ungefär jämföra det med Gucci, kanske inte riktigt men ungefär, tror Gucci är lite dyrare..




Dessa två linnen köpte jag på Walmart, 3dollar styck :)






Me today


Linne: Marshalls
Shorts: American Eagel
Skor: Converse


Nu blir det att sova lite imorgon blir det poolhäng hos Nadine om vädret tillåter det i övrigt ska jag klippa mig imorgon men blir bara att tabort det slitna så inte allt för mycket.


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Låter som en härlig dag även om kvällen blev lite rörig men jag är inte direkt förvånad :)

Coola skor. Googlade givetvis på märket (aldrig hört det innan)och de hade en del snyggt, särskilt högklackade sandaler. Dina skor fanns med.

Den äldsta tjejen måste gillat det gröna linnet eftersom det är fjärilar på eller?

Nu är det förresten bara 15 dagar kvar, jihii. Ska nog börja testpacka för att kolla vikten på resväskorna, med presenter, godis mm.

Ses snart,

2011-06-05 @ 09:01:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0