Ytterligare 2

publicerat: 2011-01-28 @ 00:27:38
Nu har jag fatt ytterligare 2 mynt till min samling :)
Gar riktigt bra tycker jag!

De delstater som jag nu fatt ihop ar: New York och Montana



I ovrigt har dagen varit bra hela familjen har varit hemma, det kom endel sno natten till idag, sa det var ingen skola och inget jobb heller..

I och med att bada foraldrarna var hemma kanndes det inte riktigt som att jag jobbade, men det var lite jobbigt for in imellan skulle min vardmamma jobba lite har hemmifran och ville inte bli stord men barnen visste att hon var hemma och vad jag an foreslog ville den yngsta kolla vad mamma gjorde.

Men tycker anda att dagen har gatt bra och den har varit rolig men det kan nog bero pa att jag aftt vara med om att fira en 5arings fodelsedag idag :)



Har ar det som jag gav till fodelsedagsbarnet, hon tycker om att baka och i allmanhet hjalpa till i koket.

Gav ocksa detta forklade till henne, dar det ar svart star det hennes namn :)


Nu ska jag skicka lite mail sen ska jag till Nadine och kolla pa en ny serie som hon foljer.

Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Bra jobbat, bara 48 kvar eller;) Tycker familjen du är knäpp som samlar eller är dom vana att turister gör så?

Hoppas ni kan baka något ur boken, då tycker hon/de nog det är ändå roligare med boken. Kanske kokostoppar eller Rocky Road. Vad sa dom andra barnen om förklädena? Dom kanske redan hade. Ha det,

2011-01-28 @ 11:32:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0