USA i foton so far

publicerat: 2011-01-16 @ 20:06:07


Min utsikt fran planet mellan Gbg och Frankfurt



Sakta men sakert kom vi narmare New York och JFK


USA lite ovanfor Boston



Sara och jag nar kommit igenom passkontrollen och fatt vara vaskor, galda men trotta efter ca 10 timmar flygning


Bussen som tog oss till skolan...



Frukost var ganska fargglad


Det kom ju lite sno



Vi akte in till NYC :)



Tank er denna byggnaden dubbelt sa hog sa, vet ni hur hog Worl trade center var..



Jag framfor dar de bygger det nya World Trade center



Jag pa Staten Island Ferry



New York fran farjan


Times Square

Postat av: Agneta

Vad kul att se alla bilder. Har du förstått än att du verkligen är i New York. Bygger dom nya höghus på ground zero? Hade för mig att det skulle bli något annat men vet inte säkert. Det har ju varit en tävling bland arkitekter. Viktigast är iallafall att familjen är bra och dom verkar väldigt gulliga. Förstår att mamman vill visa allt, då blir du mer självgående när Jennie åker. Hon har ju fullt upp med sitt jobb. Kul att följa dig, ha det, kram



ps, med tanke på oroligheterna i Tunisien och presidentens flykt till Saudiarabien kan du kanske messa till Kais att du hoppas han och dom andra mår bra. Har varit plundringar i Hammamet också. Men du kanske inte har kvar numret. ds

2011-01-17 @ 10:01:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0