Underbart!

publicerat: 2011-01-29 @ 03:03:58
Sitter har framfor datorn med ett stort smile pa lapparna och bara njuter, varfor?
-For jag mar sa bra och allt kanns sa bra just nu!

Jag har idag varit pa mitt forsta traningspass har i USA, pa gymmet som jag ska borja pa. Det var en underbar kansla nar jag var klart, var sa skont att antligen fa trana! Blev inget jattehart eller langt traningspass men anda.

Jag korde totalt 15minuters cardio och det blev bara 1.2km, bara det var lite jobbigt maste ju tanka hela tiden nu borjan, for alla viket ar i pound och det ar miles istallet for kilometer.. Men jag gillar gymmer sa lange, det ar stort och bra. Det har de maskiner som jag anvander avne om de inte ser likadana ut som hemma eller sa men anda! De har ocksa klasser men det ar samma dar, inte exakt samma. Men maste erkann att det kanns ocksa roligt for hur kul hade det varit om det varit exakt samma klasser som hemma, da blir det ju inte lika roligt att prova allt..

Om ni ar nyfikna pa mitt nya gym far ni adressen har:
http://www.hardscrabbleclub.com

Postat av: Mamma

Jättebra att du kommit igång med träning. Modigt att gå till ett nytt gym med sådant som du vill träna och inte dit Nadine går bara för ha med en kompis. Konditionen bygger man ganska snabbt.



Ang. annorlunda viktenheter, finns en bra sida.

www.UddQ.se Där finns alla olika mått o möjlighet till omvandling. Gallon finns både i UK o US t.ex Pounds kan man halvera så blir det ganska rätt,

10 pounds = 4,5 kg.

10 miles = ca 1,7 km (är väl en sjömil i Sverige)?

Farenheit verkar svårare, 30 gr F = -1 gr C

20 gr F = -7 gr C

Ha en bra dag,





2011-01-29 @ 07:48:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0