Såå smart

publicerat: 2011-01-02 @ 17:33:03

Fick ett riktigt bra tips från en tjej igår(hon åker också till USA den 10:e) nämligen att använda vakuumpåsar! :)
Visst är det smart!

Passade på att åka in till Biltema efter att vi varit på gymmet tidigare idag, provade den ena förut och vips, så har jag hur mycket plats som helst kvar i väskan :) Såå smart idé! Men kanske inte så konstigt att det var en smart idé när det kommer från en tjej!

Gäller bara att tänka på vad man lägger i påsen för man måste ha en damsugare för att suga ur all luft, ska ju vara 4dagar i NYC på introduktionskurs så inget av det jag kommer vilja använda då får ligga i påsen...

I övrigt har jag inte gjort så mycket mer än att tränat och fixat lite med musik till ipoden, håller på och gör olika spellistor. En annan sak jag fått ordnat idag är en datorväska, nu har jag både en snygg och funktionell :) Min gamla från Folkpartiet var mest bara snygg.. hihi!

Postat av: Jennie L

kopte vacumpasar har som man rullar for att fa ut luften. 16 dollar pa macys. koolla upp det :)

2011-01-03 @ 16:14:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0