Valentine

publicerat: 2011-02-18 @ 01:02:57

Har hander det inte mycket vill jag lova, ar precis som hemma tillslut blir allt en vardag och det ar inte lika spannande langre.. Vill inte klaga, dagarna verkligen flyger forbi och jag gillar det for det betyder att det snart ar helg :) Men finns inget speciellt att skriva om under veckorna kanns det som det ar val det jag vill komma at.

Igar fick jag en stor gron pase med posten :)
Det var en alla hjartansdag present fran min yngre och lite saker fran mina foraldrar blev riktigt glad nar det kom!


Har ar det som jag fick frn mina forladrar :)
En bok, an sa lange ar den riktigt bra!
Top halsa
Mattsats, saa skont med "vanliga" matt igen haha
Favoritgodis men jag har inte oppnat det annu, anda lag det ca 30cm fran mig hela kvallen igar, ar stolt over mig sjalv
Artiklar fran var lokaltidning med bl.a. nyheter om vad som hander inom lokalpolitiken, allmant i varlden och lite recepr med mera.

Boken som heter Digital fotografi fick jag av min storasyster men fick den redan innan jag akte, har laste ett par ganger nu :) Kommer anvanda mig endel utav den nu nar varen kommer sa jag kan fota lite blommor och sa.


Denna sota gosse fick jag av min lillasyster :) Sa sot!


Parvel - Thats me :)


Fick en present utav familjen men har inte lagt in korten pa datorn annu.. Men det var en liten rosa vaska fran Victoria Secret's med body lotion och body wash inut som luktar jattegott!

Postat av: Mamma

Känner mig riktigt taskig när jag först skickar en hälsotidning och sedan två påsar godis, duktigt att du inte öppnade den. Mellantösen sa ju när vi skypade en gång att hon ville smaka svenska äpplen, det var bättre jag skickat det. :)

2011-02-19 @ 09:09:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0