Trolldeg

publicerat: 2011-02-03 @ 02:14:34
Aven idag var skolan stangd, fraga mig inte varfor men sa var det och kunde inget gora at det..
Sa detta var andra dagen irad som skolan ar stangd och jag var sjalv hemma med alla 3 barnen.

I och med att vi inte gjorde nagot speciellt igar sa ville jag hitta pa nagot roligt idag, annars kan ju dagarna bli valdigt langa, sa idag gjorde vi trolldeg och en massa fins skulpturer som barnen sa :) Imorgon ska vi mala dem det ska bli kul!


Har ser ni resultaten :) Den lilla skalen pa den rosa tallriken ar min haha! Far se vad jag kommer lagga i den, inte godis i alla fall..

P.s. Tack mamma for alla bra och roliga tips! :) D.s.

Nu ska jag kolla runt lite pa natet infor helgen, ska ju till NYC! Lagger upp vad for stallen som ska besokas nar jag ar klar.

Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Vilka konstverk! Blir spännande att se när de är målade. Funderar på, hur vet man att barnen inte ska till skolan. Har ni en ringkedja eller?

2011-02-03 @ 02:55:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0