Masten

publicerat: 2011-02-12 @ 14:48:14
I onsdags sa akte jag, Nadine o Jennie till Marshall, huvudsyftet var att Jennie skulle kolla pa en vaska, som hon efter lite funderande kopte, men tror och hoppas att hon blev nojd med den. Den var riktigt fin och dessutom var det en Brush Makosi..

Jag ska ju som sagt inte kopa nagot for jag ska spara pengar, men jag kopte 2 saker men tycker inte riktigt att dessa raknas.. Dessutom anvande jag inte mitt kontokort :)

Mina horlurar till Ipoden gick sonder sist gang pa gymmet sa kannde mig ganska tvungen att kopa ett par nya.
Blev ett par fina bla :)




Sedan blev det ocksa dessa tofflor :) Ar alltid skont att kunna skrutta runt i ett par snygga o skona tofflor, eller vad tycker ni?



Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0