Super bowl

publicerat: 2011-02-08 @ 03:44:51
Gardagen, sondag var en riktig effektiv dag for mig :)

Borjade med att jag stadade rummet lite latt pa morgonen sedan akte jag till Somers for att vaxa mina ogonbryn, det var verkligen behovligt! Maste saga att jag blev nojd med resultatet, kommer nog att forsatta ga dit nu kanner jag bara att jag bor farga dem, men det gor jag nog sjalv..

Men i alla fall! Efter mitt besok pa salongen akte jag hem igen och han nog vara hemma i ca 1timme sedan akte vi hela familjen till Brewster och akte skridskor, det var verkligen jattekul! :) Bade jag och barnen tyckte det var kul, ja foraldrarna ocksa sa klart men barnen hade nog roligast. Var ett par ar sedan jag akte skridskor nu men ar som att cykla forsta var det lite vinkligt sedan kommer man in i det. Efter var skridskotur at vi mat i en resturang som fanns i ishallen.

Efter maten akte jag hem och gjorde mig iordning for kavllen for vid 6tiden kom Linnea och hamtade upp mig sa akte vi till Mount Kisco och dar motte vi upp ca 8 andra svenska tjejer. Vi gick alla till Appelbees och at mat, var riktigt roligt :)
Var kul att bara traffa lite svenska tjejer sa man kunde fa prata av sig pa svenska, alla var verkligen jattesnalla och trevliga, var jattekul att fa folja med, hoppas det blir fler ganger. 
Just nu pagar Super Bowl har i USA, Super bowl ar finalmatcherna inom amerikansk fotboll, sa det ar ganska stort och valdigt amerikanskt. Pa resturangen vi var pa igar visade de matchen sa vi trodde att det skulle vara mycket folk men det var det verkligen inte.. Var lite av en besvikelse men var anda jattekul. Kan inte saga att jag sag sa valdigt mycket utav matchen men lite da och da, forstod verkligen inget..  

Efter restaurangen korde Linnea hem mig och kan saga att jag sov riktigt gott och somnade fort :)


Jag i ishallen



Pa Appelbees :)
Det ar ju tur att jag borjat trana i alla fall, for vill helst inte ha en san haka restan av livet!


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Vad mysig restaurangen verkar. Kul att få prata svenska kan jag tro. Du vet väl att det bara handlar om att sitta så rätt vinkel kommer mot kameran. Tyra Banks har visat skillnaden i sitt program och se på t.ex Victoria Beckham, dom har övat och vet precis vilken sida och på vilket sätt de ska vända sig mot kameran.

2011-02-08 @ 08:12:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0