Shoes and more shoes

publicerat: 2011-02-28 @ 02:02:52

Pa 3 dagar har jag lyckats kopa 3par skor eller egentligen 4 men det ena paret ar inte till mig men anda.. Tycker det ar ganska bra jobbat om jag far saga det sjalv :)

Var pa Marshalls igar med Nadine och kollade lite jag kopte ett par skor at mamma som jag lovat att gora och hade inga skor i tankarna direkt men sa nar jag skulle vara smakrad at Nadine sag jag dem, de bara stod dar och ville folja med mig hem.. haha! :)

Tror inte ni hade kunnat gissa er till det men har ar dem, mina nya regnstovlar fran Ralph Lauren!





Fick ocksa med mig en parfym hem fran Marshalls, var verkligen i behov utav en till! Hade bara med mig en parfym hit till USA och den borjar ta slut och dessutom borjar jag trottna pa doften..

Johanna de hade regnstovlar i Ed Hardy men visste inte om du skulle vilja ha det..?
Kan halla koll pa om det ar nagot i Ed Hardy du vill ha. Erica det galler sjalvklart dig ocksa men du kanske inte gillar Ed Hardy, sag bara till sa  jag vet, kan inte lova nagot men forsoka gar alltid :)





Kopte ocksa dessa solglasogon som ar Michael Kors :)
Vet att jag nyss kopte ett par nya men dessa sat sa bra och jag kopte de for $19 men i vanliga fall kostar de ca $60-70 om inte mer..




Efter att vi varit pa Marshalls som ligger i Bedford Hills, ca 15-20min fran North Salem akte vi vidare till Mount Kisco och Tj Maxx, det ar samma sak som Marshalls men har du tur hittar du det du inte hittade pa Marshalls dar.

Jag hittade en bikini :)
Fraga pa H&M forra helgen men jag var for tidigt ute, de har inte fatt in nagra badklader annu, har dem det i Sverige? Och har i USA kan man inte handla via natet pa H&M, fraga mig inte varfor men sa ar det..


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Oj vad mycket snyggt du hittar, men nej, gummistövlar hade jag nog aldrig gissat att du skulle köpa.

Det verkar bli ett roligt men dyrt år:). Jörgen är lite orolig hur du ska få hem allt, men vi kan ju komma över precis innan du slutar med tomma resväskor och hjälpa dig att bära. Då kanske vi kan se Henke på Madison?

2011-03-01 @ 10:46:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0