Museum of natural history

publicerat: 2011-02-26 @ 00:47:04
Igar var vi(barnen och min vardmamma) till new York City och gick pa American museum of natural history.

Var riktigt roligt men shit vad stort det var! Tror vi har sakert halften kvar att se aven om vi var dar i ca 5timmar!
Men nu har jag sett endel utav det som ar med i filmen "Natt pa muset" i alla fall...


Men om man har "lite" tid over kan jag verligen rekommendera ett besok dar!
Vi kopte ocksa till en extrabiljett for ett fjarilsrum dar de har en massa olika fjarilar som om du har tur landar pa dig :)



Inte varje dag man tar pa en meteorit..



Endel fjarilar













Nu ska jag ta och stada pa rummet.. Riktigt fredagsnoje det!

Xoxo
Rebecka

Postat av: Johanna

Hallå där!



fan vad häftigt att kolla på en meterorit på såpass när håll. Funderade på, är det den Dinosarie som är med i filmen "Natt på museum"? väldigt rakarn´s likt ;P

Ha de så bra så länge! Kram

2011-02-26 @ 19:22:48
Postat av: Mamma

Tänk vad mycket kul och intressant du får vara med om, och du har inte varit där två månader ens! Sverige kommer att kännas litet när du kommer hem eller vad tror du?

2011-02-26 @ 21:03:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0