Last day in freedom!

publicerat: 2011-02-20 @ 09:04:00
Ja, detta ar min sista dag i frihet!
Sa far passa pa att verkligen njuta for imorgon borjar det harda livet pa allvar och det finns ingen atervando vil jag lova!

Imorgon, mandag borjar jag min GI diet, nej jag vill inte svalta mig eller rasa i vikt!
Jag vill fa den kroppen jag alltid velat ha och nu jadrar ska inget hindra mig.

Jag ska trana minst 3 ganger varje vecka, kommer sjalvklart fortsatta med styrketraningen men kora lite hardare och med tyngre vikter sedan kommer jag att utoka min konditionstraning mycket mer, ska aven forsoka att springa lite har ute i och med att snon forsvinner en hel del.

Det basta med detta ar att nadine och jag kommer borja med GI tillsammans sa kan stotta och hjalpa varandra :)
Sedan har Loreto en av mina kompisar har som bor 2min bort borjat pa samma gym som mig sa vi kommer att hjalpas at med traningen och att se till att vi kommer dit! :)

Sa snart har jag atiti min sista kaka eller i alla fall "vanliga" for det kanske blir nagon i framtiden men en GI-kaka :)

Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0