Kostplan

publicerat: 2011-02-02 @ 14:14:25
I och med att jag ska forsoka blir mer noga och duktig med min traning sk ajg ocksa forsoka gora samma sak med min kost.
Ar inget overdrivet och absolut inget nytt!

Det enda jag ska gora ar att sluta smaata, ata pa regelbunda tider och tanka pa vad jag ater.

Ska ata mycket kott, fisk och kyckling och sjalvklart gronsaker.
Nej, jag ska inte borja med nagon diet eller sa vill bar fa bort mitt sotsug och blir mer halsosam, speciellt eftersom jag vill trana mer. Nastan alla au pairer jag prata med ar radda for att ga upp i vikt nar de ar har i USA och manga har gjort det och kan saga att jag har atit endel sotsaker sen jag kom hit.. Nar ex. barnen far efterratt iform av kanske en kaka blir det latt att jag ocksa tar en men nu ar det slut pa det! 

Detta ar vad jag at idag: 


Frukost - 8:00
Havregrynsgrot, 1macka med skinka och en mugg gront te

Mellis nr1 - 10:30
Torkade korsbar, nastan 1helt apple och 1glas mjolk

Lunch - 12:00
Hemmagjord kinamat(flaskott, morotter & lok), ris och 1glas mjolk

Mellis nr2 - 14:30
2aggvitor och torkade korsbar med en stor mugg med gront te

Mellis nr 3 - 16:00
En crunchybar och lite mjolk

Middag - 18:00
Kyckling med pasta och alfredosas

Kvallsmat - ?? 
Ingen aningen annu 

Maste saga att jag skotte mig bra idag, forutom den dar baren kl. 16 men jag var sa trott och ville bara ga och lagga mig, sa ville fa lite mer energi sa jag inte hade somnat de sista 2 timmarna, hade nog inte varit sa populart..

Pga. av att det ar halt ute sa kan jag inte lana bilen sa blir ingen traningn ikvall och nu ar det helt kolsvart ute och de har ju inga gatlyktor sa vill helt inte ga en promenad i totalt morker. Far bli en morogn promenad imorgon istallet.

Ska kolla nasta gang jag ar i affren om de har pasta med fibrer men ar radd for att det inte har det, ar ju USA vi pratar om haha..

Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Powerwalking innan frukost är jätteeffektiv fettförbränning så det är en bra vana. Fullkornspasta eller ris har dom säkert, kan stå på hälsokostavdelningen. Fråga annars eller försök med en större mataffär. Tycker det borde finnas mycket frukt och bär eftersom det är varmt i Kalifornien och Florida. Frysta är ju ok också.

2011-02-03 @ 03:02:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0