Infor helgen

publicerat: 2011-02-03 @ 08:34:00

Har kommer min lilla planering infor helgen :)
Pa lordag ska jag in till NYC, ska bli saa kul! 

Har kommer det stallen som jag ska besoka, ska forsoka att hinna med allt..

FN:s hogkvarter - men gar inte att fa guidad rundtur, fram till och med mars har de bara oppet pa veckodagarna men vill i alla fall se byggnaden.
Flatiron building
Central park -
Forutom att bara kolla runt i parken ska jag bland annat se John Lennons memorial och nagra fler statyer
Svenska kyrkan - Fika och ata svenska kanelbulle kanske? :)
Wall street
Rockefeller center
Times Square
Kan vara kul att ha lite bilder pa det i dagsljus ocksa

Kan ocksa lova att endel kladbutiker kommer fa besok utav mig ocksa:)
Vissa som t.ex. Tiffany & co kommer jag besoka bara for att titta och inget mer!

Vad jag ska gora pa sondagen vet jag annu inte, kanske blir NYC da ocksa jag far se..

Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0