Helgplaner

publicerat: 2011-02-04 @ 13:31:10
Kanns som denna helg kommer bli en bra en :)
Imorgon blir det ju NYC som ni redan vet, kameran ligger redan pa laddning. Pa sondag ska jag skypa med en av mina systrar sedan ska jag till en salong och fixa mina ogonbryn. Min vardmamma har tipsat om en bra salong dar man kan fixa bade ogonbryn och gora naglar for ca 10$ :) Hon ger mig massa bra tips pa vad man kan gora haromkring och inne i NYC. Hon far mig verkligen att kanna mig hemma har, hon ar alltid sa trevlig och snall!

Forutom att aka till salongen ska jag forhoppningsvis traffa Nadine. Sedan pa kvallen ska jag traffa ett par svenska tjejer och aka till Mt Kisco och ga pa restaurang, stallet vi ska till heter Appelbees :) Har varit pa ett av deras stallen innan och jag gillar det starkt!

Nu blir det frukost och sedan jobb!
Slutar redan 4pm idag sa ska skypa lite med mamma o pappa sedan blir det gymmet.


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Du verkar ha fullt upp på fritiden, kul. En sak som slår mig är att allting verkar betydligt billigare än i Sverige. Är det något du märkt som kostar samma eller kanske är dyrare. Även restauranger verkar billigare för ungdomar verkar träffas mycket ute. Hur är det med dricks förresten, man ska ge dricks till restaurangpersonal, taxi osv eller? I Sverige är det ju mer frivilligt.

2011-02-04 @ 14:41:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0