AE

publicerat: 2011-02-21 @ 02:48:08
Kommer ni ihag att jag berattad eom en klaning som jag skulle kopa om jag sparade min lon i 3 veckor?

Jag var innne pa AE:s hemsida igar och kollade lite allmant for de har 20% rabatt nu i och med the Presidents day sedan kollade jag pa just den dar klaningen da sag jag att det stod "Online only" sa tankte oj da kanske jag ska bestalla den, men det finns bara XL och XXL kvar! Sa typiskt, for jag vet att jag behover M...

Var till kopcentrat i Danbury forut med Nadine och gick da in pa American Eagel for tankt om om de kanske har klaningen dar trots allt, men nej det hade dem inte, sa klart..

Men daremot hade dem detta :)



En sot och sommrig topp



Snygga och korta shorts


Jag har size 2 vilket ar en storlek ifran size 0..
Inte for att det skulle vara nagon status men anda.


:)



Ett par nya solglasogon, de andra jag har ar for stora sa de trillar av hela tiden, ganska irriterande!



Har glomt bort att visa denna fina dorrhangare eller vad man kallar det.
I och med att jag inte haft den tidigare har jag inte kunnat hangt upp klader for att ta kort, men nu sa :)


Nu ska jag sova, borjar inte forens kl. 12 imorgon sa ska till gymmet pa formiddagen.


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0